War-Hammer-Fantasy
Image default
Telefonie

Maak kennis met het handige platform van Klantenservicetelefoon

Bij Klantenservicetelefoon kun je terecht voor het KPN telefoonnummer ,maar ook andere bedrijven zijn vertegenwoordigd. Denk aan: energiemaatschappijen, sportscholen, tijdschriften, gemeenten, kranten, vakantieparken, banken, incassobureaus, pakketdiensten, webshops, verzekeringsmaatschappijen en loterijen. Je kunt bellen met nummer 1840. Een van de dienstdoende medewerkers kan je direct het telefoonnummer doorgeven of hij/zij verbindt je rechtstreeks door. De website bezoeken is ook een optie. Op de website van Klantenservicetelefoon kun je zelf zoeken naar het nummer dat je nodig hebt. De site is slim en toegankelijk opgezet. Je kunt de bedrijfsgegevens achterhalen middels de zoekbalk. Of je past het gebruikersvriendelijke categorieënsysteem toe. Ervaring leert dat beide manieren snel werken. Naast telefoonnummers en URL’s van websites, vind je op klantenservicetelefoon.nl ook historische schetsen van bedrijven, openingstijden van klantenservices en lijstjes met sociale media die gehanteerd worden. Wil je contact leggen met een firma die nog niet geregistreerd staat bij Klantenservicetelefoon? Ook dan raden we je aan je te melden. Het Klantenservicetelefoon-team gaat het één en ander opzoeken, verwerken en online zetten. Daar profiteer jij niet alleen van, ook alle andere Klantenservicetelefoon-relaties.

De klantenservicetelefoon is altijd bereikbaar

Dringend de klantenservice Ziggo nodig? Maak gebruik van de database van Klantenservicetelefoon. Groot pluspunt is dat je er zeven dagen in de week 24/7 terecht kunt. Dat geldt voor de site. De telefonische service hanteert de volgende bereikbaarheidstijden:

-maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur;

-zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur;

-zondag tussen 10.00 tot 19.00 uur.

Klantenservicetelefoon vindt de mening van haar klanten erg belangrijk. Dus heb je een opmerking, tip, vraag of klacht geef het vooral door. Dat kan telefonisch -het nummer is hierboven al genoemd- en via de mail. Mails worden dagelijks gelezen en beantwoord. Tot slot een tip. Voordat je 1840 belt om je te laten doorverbinden met een bepaalde organisatie, check eerst de website van Klantenservicetelefoon. Daar vind je uitgewerkte keuzemenu’s. Als je die doorneemt ben je beter voorbereid, zal het gesprek met de klantenservice soepeler verlopen en is je vraag sneller beantwoord.

 

Voor meer info : klikt u hier