Ondernemers hebben het vaak erg druk en hebben niet altijd de tijd om vragen van klanten te beantwoorden. Niet via de mail en niet via de telefoon. Het is erg vervelend, als je gestoord wordt door een klant met een vraag terwijl je druk bezig bent met voorbereidingen van een meeting of een klantgesprek. De prioriteit ligt op dat moment niet bij de klant met een vraag, maar helaas moet je deze klant wel helpen. Als je dit niet doet kan een klant ontevreden worden en overstappen naar een concurrent, dat is het laatste wat je wilt als ondernemer. Daarom is het van belang dat er een oplossing komt voor de telefoonservice.
De meest voor de hand liggende oplossing is het inhuren van een werknemer, die alle vragen van klanten beantwoord. Op deze manier weet je zeker dat klanten altijd op een juiste en professionele manier geholpen worden en de klanttevredenheid hoog blijft. Helaas is dit voor kleine ondernemingen vaak makkelijker gezegd dan gedaan, omdat een kleine onderneming geen groot budget hebben en geen geld hebben om een vaste werknemer aan te nemen voor de antwoordservice. Een vaste medewerker drukt sterk op de vaste kosten en is niet te betalen voor kleine ondernemingen. Een ander oplossing is het uitbesteden van je antwoordservice. Er zijn tegenwoordig veel inbound callcenter, die voor jou extern de telefoon opnemen en klanten helpen met hun vragen. Dit zorgt ervoor dat de vaste kosten niet stijgen, want je betaal per telefoontje een klein bedrag. Als het druk is zullen de kosten oplopen en als het een dag rustig is lopen de kosten niet op. Dit is ideaal voor kleine ondernemingen waar de telefoon niet elke dag roodgloeiend staat. Een dergelijke antwoordservice is www.antwoordservice-telefoonservice.nl. |
Voor meer info : klikt u hier |